مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 15:552021-11-13اقتصادي

منع قانونی بازهم مانع پرداخت پول به تیم های نفتی خوزستان شد


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان درباره واریز مبلغی به حساب این اداره کل از سوی وزارت نفت، گفت: باتوجه به محدودیت و منع قانونی ماده 94 برنامه ششم توسعه تحت هیچ شرایطی امکان واریز چنین پولی را به حساب تیم های نفتی نداریم و پول به حساب شرکت ملی نفت عودت داده می شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان درباره واریز مبلغی به حساب این اداره کل از سوی وزارت نفت، گفت: تحت هیچ شرایطی امکان واریز چنین پولی را به حساب تیم های نفتی نداریم و پول به حساب شرکت ملی نفت عودت داده می شود.

افشین حیدری در گفت و گو با ایسنا، درباره واریز مبلغی به حساب اداره کل ورزش خوزستان از سوی وزارت نفت، اظهارکرد: باتوجه به محدودیت و منع قانونی ماده 94 برنامه ششم توسعه که امروز نیز طی نامه ای به مراجع نظارتی نیز اعلام شد، امکان پرداخت این اعتبار از سوی اداره کل ورزش خوزستان به حساب باشگاه های نفتی میسر نیست.

وی بیان کرد: بر این اساس نیز ما اول صبح فردا (یکشنبه) پول واریزی را به حساب شرکت ملی نفت عودت می دهیم و این شرکت خودش برای حل مشکل تیم های نفتی اش هر اقدامی که می خواهد انجام دهد و ما در این قصه دخالتی نداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ضمن احترام به مردم شریف مسجدسلیمان و آبادان اعلام می کنیم که از نظر قانونی این اختیار را نداریم به تیم لیگ برتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منع قانونی بازهم مانع پرداخت پول به تیم های نفتی خوزستان شد

منع قانونی بازهم مانع پرداخت پول به تیم های نفتی خوزستان شد