مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 16:502021-11-13بين الملل

حزب الله لبنان: مانورهای نظامی مشترک اعراب و اسراییل خنجری در قلب قدس و فلسطین است


عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با اشاره به مانورهای نظامی مشترک کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این مانورها خنجری در قلب قدس و فلسطین و در قلب همه مردم منطقه است.

- عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با اشاره به مانورهای نظامی مشترک کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این مانورها خنجری در قلب قدس و فلسطین و در قلب همه مردم منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت که مانورهای نظامی مشترک اعراب و اسراییل به مثابه فرو کردن خنجری در قلب قدس و فلسطین و در قلب همه مردم منطقه است و دشمن اسراییلی را تجاوز بیشتر علیه لبنان یا فلسطین تشویق می کند.

وی در سفری که حزب الله برای خانواده های شهدای مقاومت اسلامی از جمله معلم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در وادی السلوقی - حولا ترتیب داد، گفت: سلاح مقاومت برای مقابله با دشمن اسراییلی از ابتدا بوده و اکنون هم وجود دارد و باقی خواهد ماند و هیچ کس نمی تواند این مسیر را تغییر دهد، حال فشارها، بحران ها و مداخلات خارجی هر اندازه که می خواهد باشد.

اولویت مقاومت، آمادگی و آمادگی بیشتر برای مقابله با هر تجاوز اسراییلی خواهد بود و به مردم خود قول می دهیم که به بزرگترین پیروزی دست یابیم که بزرگتر از پیروزی 2000 و 2006 خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان: مانورهای نظامی مشترک اعراب و اسراییل خنجری در قلب قدس و فلسطین است

حزب الله لبنان: مانورهای نظامی مشترک اعراب و اسراییل خنجری در قلب قدس و فلسطین است