مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 17:152021-11-13سياسي

آغاز بکار چهارمین رویداد کشوری مد و لباس در یزد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از آغازبکار چهارمین رویداد فرهنگی و کشوری مد و لباس در این استان خبر داد و گفت: رویکرد این دوره مدو لباس یزد «رودوزی های سنتی در لباس عبادت و جانماز» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، مجید جوادیان زاده عصر امروز در مراسم آغاز بکار چهارمین رویداد کشوری مد و لباس استان که با حضور آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه در بیت ایشان برگزار شد، اظهار کرد: صنعت نساجی از جمله صنایع اصیل استان یزد که ما سعی داریم با برگزاری رویدادهای فرهنگی مختلف این مهم را احیا کرده و به نسل جوان معرفی کنیم.

وی افزود: متاسفانه در چند دهه اخیر بخاطر ایجاد برخی شرایط این صنعت دچاره مشکل شده و امیدواریم با حمایت های مختلف این صنعت بومی را دوباره وارد چرخه ارزش افزوده استان کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در ادامه با بیان این که رویکرد این دوره رویداد کشوری مد و لباس در استان رودوزی های سنتی در لباس عبادت و جا نماز است، گفت: در گذشته هم طراحان و خیاطان بومی همیشه سعی داشتند زیباترین نقش و نگاره و منسوجات مربوط به نماز را طراحی و به عموم مردم ارائه دهند.

جوادیان زاده در خصوص سوابق رویداد فرهنگی مد و لباس در استان یزد، تصریح کرد: طی یک سال گذشته، سه رویداد با موضوعات ترویج الگوی ایرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار چهارمین رویداد کشوری مد و لباس در یزد

آغاز بکار چهارمین رویداد کشوری مد و لباس در یزد