مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 17:552021-11-13سياسي

تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان


در نشستی با حضور استاندار سمنان از تلاش های دکتر حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، تجلیل و مهندس ریواده به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار سمنان معرفی شد.

- ایسنا/سمنان در نشستی با حضور استاندار سمنان از تلاش های دکتر حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، تجلیل و مهندس ریواده به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار سمنان معرفی شد.

حبیب الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تقدیر از همدلی های مردم و مسوولان استان اظهار کرد: خوشحال و خرسندم که فرازی از بهترین لحظات زندگی را در استان سمنان به مردم سمنان خدمت کردم.

وی افزود: در روز معارفه نیز خود را سرباز نظام و کارگزار دولت معرفی کردم و هم اکنون نیز خود را همچنان سرباز نظام و کارگزار دولت و سرآمد آنها خدمتگزار مردم می دانم.

خجسته پور تصریح کرد: در راستای اجرای برنامه ها با همکاری همکاران خوبم در استانداری توانستیم به وظایف سازمانی در خصوص خدمت به مردم جامع عمل بپوشانیم.

‍ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: امنیت پایدار همواره در استان سمنان وجود داشت که باید از تک تک اعضای شورای تامین به واسطه این اقدامات و صمیمیت تقدیر و تشکر کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان

تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان