مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 18:052021-11-13اجتماعي

4میلیاردتومان تبلت برای دانش آموزان نیازمنداستان سمنان خریداری شد


مدیرکل آموزش وپرورش سمنان از تهیه چهار میلیارد تومان تبلت برای دانش آموزان محروم استان خبر داد و گفت: دو میلیارد تومان از وزارتخانه و مابقی از کمیته امداد و خیران تامین شده است.

- ، محمد دستورانی شامگاه شنبه در نشست شورای آموزش وپرورش استان سمنان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه دو میلیارد تومان از طریق وزارتخانه و دو میلیارد تومان از طریق خیران و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای تهیه تبلت دانش آموزان نیازمند تخصیص یافت، ابراز داشت: این تبلت های خریداری شده به زودی طی مراسمی به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود.

وی بابیان اینکه یکی دیگر از مصوبه های جلسه قبل پوشش اینترنت در مناطق فاقد اینترنت مانند زمان آباد، خارتوران و مناطق دور دست و عشایری استان سمنان بود، افزود: طی بازدیدی که صورت گرفت دکل های جدید نصب شد اما سرعت اینترنت همچنان با مشکل مواجه است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان بابیان اینکه دو میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار برای تأمین امکانات و مواد بهداشتی و ضدعفونی در مدارس اختصاص یافت و خرید در حال انجام است، ابراز داشت: کمیته بهداشتی و ایمنی با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی تشکیل شد و ناظر بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4میلیاردتومان تبلت برای دانش آموزان نیازمنداستان سمنان خریداری شد

4میلیاردتومان تبلت برای دانش آموزان نیازمنداستان سمنان خریداری شد