مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 18:302021-11-13سياسي

عضویت یکی از برجسته ترین مدافعان عادی سازی روابط در شورای جدید حاکمیت سودان


رییس شورای حاکمیت انتقالی سودان یکی از برجسته ترین مدافعان عادی سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی را به عنوان عضو شورای جدید حاکمیت منصوب کرد.

- رییس شورای حاکمیت انتقالی سودان یکی از برجسته ترین مدافعان عادی سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی را به عنوان عضو شورای جدید حاکمیت منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالقاسم محمد برطم نماینده سابق پارلمان سودان در دوره حکومت عمر البشیر، پس از عضویت در شورای جدید حاکمیت انتقالی به دستور عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش و رییس شورا، مجددا به منصب سیاسی بازگشت.

ابوالقاسم محمد برطم که یکی از برجسته ترین مدافعان عادی سازی سریع روابط با اسراییل به شمار می رود، در دوره ریاست جمهوری عمر البشیر به مدت چهار سال عضو مستقل پارلمان سودان بود و در سال 2019 پس از سرنگونی حکومت البشیر، سیاست را ترک کرد.

برطم مسؤولیت مقدمات و تدارکات قبلی برای تشکیل هیئتی متشکل از شخصیت های سودانی جهت سفر به فلسطین اشغالی با هدف تسریع در روند عادی سازی بین دو طرف را بر عهده داشت.

روزنامه عبری تایمز اسراییل پیشتر به نقل از ابوالقاسم برطم نوشته بود که ماموریت این هیئت روی روابط فرهنگی و انسانی سودان و اسراییل متمرکز خواهد بود و نه روابط سیاسی یا اقتصادی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت یکی از برجسته ترین مدافعان عادی سازی روابط در شورای جدید حاکمیت سودان

عضویت یکی از برجسته ترین مدافعان عادی سازی روابط در شورای جدید حاکمیت سودان