مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 18:302021-11-13اقتصادي

منطقه آزاد کیش در آستانه ایجاد تحول اقتصادی


مشاور رییس جمهور انتصاب محمدرضا نوایی لواسانی را به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش؛ تحولی بزرگ در حوزه سرمایه گذاری این منطقه عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش که عصر شنبه 22 آبان در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، انتصاب محمدرضا نوایی لواسانی را به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش زمینه ساز تحولی بزرگی در حوزه سرمایه گذاری جزیره عنوان کرد.

سعید محمد در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از خدمات شایسته جعفر آهنگران در دوره مدیریت خود، گفت: ایشان مدیری با تجربه و آشنا به مناطق آزاد هستند و از تجربیاتشان در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه با تبریک به محمدرضا نوایی لواسانی به عنوان سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش، اظهار داشت: ایشان از سوابق ارزشمندی در عرصه های اقتصادی، سرمایه گذاری، اشتغالزایی و مگا پروژه ها برخوردارند و این مهم سبب ایجاد تحول در بخش سرمایه گذاری کیش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد کیش در آستانه ایجاد تحول اقتصادی

منطقه آزاد کیش در آستانه ایجاد تحول اقتصادی