مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 18:502021-11-13سياسي

ظرفیت بسیج در ترویج فرهنگ نماز به کار گرفته شود


جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با تأکید بر لزوم به کارگیری ظرفیت بسیج در گسترش نماز، گفت: اقامه نماز پایه اقتدار نیروهای مسلح و نشانه حاکمیت صالحان است.

- حجت الاسلام حسین طیبی فر در نخستین همایش نماز سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان که امروز 22 آبان ماه برگزار شد، اظهار کرد: اثر معنوی نماز در ایستادگی، اقتدار و توانایی نیروهای مسلح تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه نشانه حاکمیت صالحان اقامه نماز است و اقامه نماز فقط خواندن نماز نیست، ادامه داد: نماز مثل تمام اعمال انسان دو چهره مُلکی و ملکوتی دارد و چهره مُلکی نماز همین خواندن نماز و چهره ملکوتی، روح نماز است.

طیبی فر با تأکید بر اینکه چهره ملکوتی نماز مؤمن را نورانی می کند، اظهار کرد: حقیقت اعمال انسان در قیامت به صورت نور متجلی می شود، البته گاهی نورانیت چهره انسانی که به حقیقت نماز رسیده در زندگی دنیوی نیز مشخص است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه انسان همواره در نماز از خدا می خواهد که صراط مستقیم را به او نشان دهد، ادامه داد: صراط مستقیم همان راه شهدا و صادقین است کمااینکه انسان در طی صراط مستقیم باید مراقب انسان هایی که مغضوب الهی و گمراه شدند، باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بسیج در ترویج فرهنگ نماز به کار گرفته شود

ظرفیت بسیج در ترویج فرهنگ نماز به کار گرفته شود