مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 19:002021-11-13اجتماعي

سازماندهی یگان تکاوری در مرزهای غربی کشور


برای پوشش خلاهای مرزی اقدامات خوبی در مرزهای استان های کرمانشاه و کردستان انجام شده است که در این زمینه می توان به سازماندهی یگان تکاوری اشاره کرد.

- سنندج- فرمانده مرزبانی ناجا گفت: برای پوشش خلاهای مرزی اقدامات خوبی در مرزهای استان های کرمانشاه و کردستان انجام شده است که در این زمینه می توان به سازماندهی یگان تکاوری اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرزبانی کردستان، سردار احمدعلی گودرزی شامگاه شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان کردستان اظهار داشت: امروز مرزبانان نیروی انتظامی با اشراف کامل بر مرزها با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی هر گونه هجمه دشمنان را خنثی کرده و با توطئه های مختلف مقابله می کنند.

وی تقویت مرزها را از اولویت ها دانست و افزود: با وجود مشکلاتی که در مرزها وجود دارد، مرزبانان با ایثار از مرزها مراقبت می کنند که می طلبد با همت مسؤولان در راستای تجهیز و هوشمندسازی یگان های مرزی گام های مهمی در تأمین امنیت مرزها برداشته شود.

سردار گودرزی با تاکید بر لزوم تعیین نقاط زرد و قرمز در مرزها، اضافه کرد: برای پوشش خلاءهای مرزی اقدامات خوبی در مرزهای استان های کرمانشاه و کردستان انجام شده است که در این زمینه می توان به سازماندهی یگان تکاوری اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازماندهی یگان تکاوری در مرزهای غربی کشور

سازماندهی یگان تکاوری در مرزهای غربی کشور