مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 19:552021-11-13سياسي

جلوی خام فروشی معدن نمک قره باغ ارومیه گرفته شود


سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از خام فروشی و برداشت بی رویه نمک از معدن قره باغ ارومیه خواستار ورود به موقع مسئولان به این موضوع شد.

- ، توماج وحید افشار شنبه شب در صحن علنی شورای اسلامی با بیان اینکه تردد ماشین آلات سنگین در جاده های مواصلاتی ارومیه مخاطرات مختلف زیست محیطی و عدم امنیت را سبب شده است، افزود: باید جلوی خام فروشی در معدن نمک قره باغ را گرفت و اگر از جاده های ارومیه استفاده می شود باید هزینه های تردد از جاده های ما نیز اخذ شود.

وی با اشاره به رشد بی رویه ماهیان در پشت سد شهرچای ارومیه، ادامه داد: این موضوع با سلامتی شهروندان ارومیه در ارتباط است و چون حوزه آبخیز و منابع آبی هر شهری مرتبط با شهروندان آن نیز است شورای شهر باید در این موضوع ورود کرده و مطالبه گری کند.

وحید افشار تاکید کرد: باید مشخص شود به چه دلیلی و چه کسانی طی سالهای گذشته ماهیان را در آب پشت سد رهاسازی کرده اند که هم اکنون تبدیل به بحران زیست محیطی و بهداشتی شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه و در حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی تصریح کرد: ارومیه پتانسیل خوبی در زمینه های تاریخی و گردشگری دارد و در این راستا باید کاروانسرای شرکت نفت و خانه تاریخی مجیدی افشار با مساعدت میراث فرهنگی خریدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی خام فروشی معدن نمک قره باغ ارومیه گرفته شود

جلوی خام فروشی معدن نمک قره باغ ارومیه گرفته شود