مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 20:202021-11-13بين الملل

رایزنی رابرت مالی با وزیر خارجه بحرین درباره برجام


رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با عبدالطیف بن راشد الزیانی وزیر خارجه بحرین در مورد مذاکرات برجامی گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مالی روز شنبه در دبی با وزیر خارجه بحرین دیدار و در مورد تحولات اخیر مربوط به مذاکرات ایران با قدرت های جهانی در مورد پرونده هسته ای ایران گفتگو کرد.

آن ها همچنین در مورد اقدام ها برای از سرگیری این مذاکرات بحث و تبادل نظر کردند.

درحالیکه آمریکا با حضور در منطقه خاورمیانه امنیت و ثبات را به خطر انداخته، مالی و الزیانی در مورد اقدام ها برای حفظ امنیت و ثبات در منطقه همزمان با چالش ها و تحولات رایزنی کردند.

وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که راب مالی از 11 تا 20 نوامبر (20 تا 29 آبان) به امارات متحده عربی، سرزمین های اشغالی، عربستان سعودی و بحرین سفر می کند تا با شرکای خود رایزنی و در یک سری تعاملات منطقه ای شرکت کند.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اتهام پراکنی ها و هراس از نفوذ منطقه ای ایران مدعی شد این مقام آمریکایی در سفر خود رویکرد واشنگتن را در قبال طیف وسیعی از نگرانی ها درباره ایران از جمله رفتار های بی ثبات کننده و هفتمین دور گفتگو های پیش رو برای بازگشت متقابل به پایبندی کامل به برجام را هماهنگ خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی رابرت مالی با وزیر خارجه بحرین درباره برجام

رایزنی رابرت مالی با وزیر خارجه بحرین درباره برجام