مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 21:152021-11-13فرهنگي

دختر جوان تبریزی با هزینه ازدواجش کتاب هدیه می دهد


بانوی جوان و خیر تبریزی هزینه ازدواج و جهیزیه خود را به موضوع ترویج کتاب و کتابخوانی در این شهر اختصاص داده و با خرید و اهدای بیش از یک هزار جلد کتاب به گروه های سنی مختلف تلاش می کند به نوبه خود سهمی در ارتقای فرهنگی شهر داشته باشد.

-  خبرگزاری فارس،معصومه درخشان: مسجد، مدرسه و خانه کلکته چی تبریز یادآور یکی از تاجران خوش نام تبریزی است که در زمان خود خدمات شایانی برای اعتلای تاریخ، فرهنگ و ادب این شهر از خود به یادگار گذاشته است.

میراث دار نیاکان حالا یکی از نوادگان خاندان کلکته چی تبریز راه فرهنگی آبا و اجدادی خود را ادامه داده و میراث دار فرهنگی است که در این خاندان خوشنام ریشه دارد.

خانم سمیرا کلکته چی بانوی جوانی است که طی سال های اخیر خدماتش در حوزه افزایش سطح فرهنگی شهر تبریز زبانزد عام و خاص بوده و در محافل فرهنگی، ادبی، ترویج کتاب و کتابخوانی و هنری این شهر نام آشنا بوده و شناخته شده است.

بیشترین خدمات فرهنگی خانم سمیرا کلکته چی را می توان در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ذکر کرد.

بانوی جوانی که هزینه ازدواج و جهیزیه  خود را به موضوع ترویج کتاب و کتابخوانی در جامعه و مخصوصا شهر تبریز صرف کرده و با خرید و اهدای بیش از هزار جلد کتاب به گروه های سنی مختلف تلاش می کند به نوبه خود سهمی در ارتقای فرهنگی شهر داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر جوان تبریزی با هزینه ازدواجش کتاب هدیه می دهد

دختر جوان تبریزی با هزینه ازدواجش کتاب هدیه می دهد