مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 22:552021-11-13بين الملل

پنهان کاری آمریکا درباره کشتار زنان و کودکان سوری در پوشش نبرد با داعش


یک روزنامه آمریکایی بر اساس اسناد محرمانه و شرح گزارش های طبقه بندی شده و همچنین مصاحبه با منابع مطلع گزارش داد که در مارس 2019، جنگنده های آمریکایی در حمله هوایی به شهری در سوریه بیش از 60 زن و کودک غیرنظامی را به کام مرگ کشاندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که دروغین بودن ادعاهای مکرر آمریکا و کشورهای متحد او در ائتلاف موسوم به ضد داعش درباره مبارزه با این گروه تروریستی در بالقوه در جریان مبارزات ادعایی علیه داعش محسوب می شود، پنهان کرده است.

بر اساس این گزارش، در آن زمان دو حمله هوایی پشت سر هم در نزدیکی شهر باغوز به دستور یک واحد عملیات ویژه طبقه بندی شده آمریکایی که وظیفه عملیات زمینی در سوریه را برعهده داشت، صادر شد.

این روزنامه نوشت که فرماندهی مرکزی آمریکا (سازمان تروریستی سنتکام) که بر عملیات هوایی این کشور در سوریه نظارت داشت، برای اولین بار در این هفته حملات را تایید کرد و مدعی شد که آنها موجه بودند.

سازمان تروریستی سنتکام در بیانیه ای که روز شنبه منتشر کرد، با تکرار گزارشی که به نیویورک تایمز داده بود، ادعا کرد که در این حملات 80 نفر از جمله 16 جنگجوی داعش و چهار غیرنظامی کشته شدند.

با این حال ارتش آمریکا گفت مشخص نیست که آیا 60 نفر دیگر غیرنظامی هستند یا نه، زیرا زنان و کودکان هم ممکن است جنگجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنهان کاری آمریکا درباره کشتار زنان و کودکان سوری در پوشش نبرد با داعش

پنهان کاری آمریکا درباره کشتار زنان و کودکان سوری در پوشش نبرد با داعش