مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 02:352021-11-13حوادث

روایتی جدید از ماسه خواری در سواحل نشتارود


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران نوشهر با بیان اینکه برای متخلف ماسه خواری سواحل نشتارود پرونده تشکیل شده است، گفت: مقابله با برداشت غیرمجاز شن و ماسه یکی از دغدغه های مهم در منابع طبیعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، برداشت شن و ماسه از سواحل که نوعی دخل و تصرف در آن محسوب می شود، در نشتارود دیده شد و آثار منفی فراوان بر پیکره ساحل برجای گذاشته است.

دهنه رودخانه ازارود نشتارود یکی از اصلی ترین منابع تهیه شن و ماسه است که مورد توجه متخلفان قرار گرفته و دلیل اصلی هزینه پایین برای تهیه شن و ماسه است.

در چند وقت اخیر یک اداره متخلف با حضور در دهنه رودخانه ازارود به صورت غیرقانونی و غیرمجاز اقدام به برداشت شن و ماسه کرده بود که پس از مطلع شدن منابع طبیعی از این امر بلافاصله پرونده برای آنان در مراجع قضایی تشکیل شد.

 *برداشت غیر مجاز شن و ماسه از دغدغه های مهم منابع طبیعی است محسن مرادی صادق، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران نوشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس  در چالوس با بیان اینکه برداشت غیرمجاز شن و ماسه یکی از دغدغه های مهم در منابع طبیعی است، اظهار کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبری مبنی بر ماسه خواری در سواحل نشتارود در همان زمان برای افراد متخلف در ارگان مورد نظر به میزان 700 متر مربع ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی جدید از ماسه خواری در سواحل نشتارود

روایتی جدید از ماسه خواری در سواحل نشتارود