مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 02:552021-11-13اقتصادي

رفع موانع اقتصادی در آذربایجان غربی باید با جدیت پیگیری شود


استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر رفع موانع و مشکلات در حوزه های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی استان گفت: رفع موانع اقتصادی از اولویت های اصلی دولت سیزدهم است و باید با جدیت پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه،به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان در دیدار مدیران زیر مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی در استان، اظهار داشت: مجموعه ادارات زیر مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی بازوهای اجرایی دولت هستند، چرا که اولویت های اول کشور در شرایط کنونی موضوعات اقتصادی است.

وی با تاکید بر رفع موانع و مشکلات در حوزه های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی استان  تصریح کرد: رفع موانع اقتصادی از اولویت های اصلی دولت سیزدهم است و باید با جدیت پیگیری شود.

استاندار آذربایجان غربی بابیان اینکه برای رفع موانع اقتصادی استان نیاز به هم افزایی، هم اندیشی و استفاده همه جانبه از ظرفیت های استان هستیم تصریح کرد: باید فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری استان شناسایی و به مردم و بویژه سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی شود.

معتمدیان افزود: حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان زمینه را برای ایجاد جهش های اقتصادی در استان فراهم خواهد کرد و در این زمینه ضروری است بسته ها و مشوق های های سرمایه گذاری تهیه و در اختیار سرمایه گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع اقتصادی در آذربایجان غربی باید با جدیت پیگیری شود

رفع موانع اقتصادی در آذربایجان غربی باید با جدیت پیگیری شود