مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 04:252021-11-14ورزشي

خراسان جنوبی بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات دو ومیدانی پسران نونهال منطقه 6 کشور


رییس هیأت دو و میدانی خراسان جنوبی گفت: در مسابقات قهرمانی دو و میدانی پسران نونهال منطقه 6 کشور یادواره شهید یوسفی تیم استان بر سکوی دوم رقابت ها ایستاد.

- حسن دهقان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در راستای شناسایی استعدادهای بالقوه ورزشی و معرفی توانمندی و قابلیت های خراسان جنوبی مسابقات قهرمانی دو و میدانی پسران نونهال منطقه شش کشور یادواره شهید یوسفی در استادیوم 15 هزار نفری غدیر و آزادی بیرجند برگزار شد.

وی با اشاره به رقابت نخبه های دو ومیدانی کار استان های سیستان وبلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی در این ماراتن منطقه ای، افزود: طی مراسمی با حضور مسئولان ورزشی خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند از نخبه های برتر 11 ماده دوومیدانی این رویداد ورزشی با حکم، مدال و کاپ تجلیل به عمل آمد.

   نایب رییس بانوان هیأت دو ومیدانی خراسان جنوبی تصریح کرد: در ماده دو 100 متر محمدحسین اسدی، احسان یکه خان و حمید احمدی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند نایب و در دو 110 متر بامانع نیز حمزه براهویی، محمدرضا هدایتی و محمدولی آشوری حائز رتبه برتر شدند.

رحمانی گفت: در دو 400 متر صالح رضازاده، محمد عبدالهی و محمد عزیزی زودتر از همه به خط پایان رسیدند و در دو 1500 متر نیز محمدطاها  موادی، فردوس رحمانی و محمدحسین رحیمی  مقام های اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات دو ومیدانی پسران نونهال منطقه 6 کشور

خراسان جنوبی بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات دو ومیدانی پسران نونهال منطقه 6 کشور