مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 05:052021-11-14اقتصادي

5 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در خراسان جنوبی جذب شد


در هفت ماه امسال پنج هزار میلیارد تومان از محل ورود سرمایه گذاران به استان، سرمایه جذب کرده ایم و این تازه، شروع کار و آغاز شناخت از استان زرخیز خراسان جنوبی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: در هفت ماه امسال پنج هزار میلیارد تومان از محل ورود سرمایه گذاران به استان، سرمایه جذب کرده ایم و این تازه، شروع کار و آغاز شناخت از استان زرخیز خراسان جنوبی است.

حمید ملانوری، روز گذشته 22 آبان در جمع مردم بخش تازه تاسیس میاندشت شهرستان درمیان که همراه با معارفه اولین بخشدار این بخش برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده درخصوص بهره برداری از ظرفیت های استان گفت: مطمئنا سرمایه گذاران داخلی و خارجی می توانند باعث تحول در استان شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در همین یک سال گذشته چهار معدن طلا در خراسان جنوبی به مرحله بهره برداری رسیده که یک کارخانه شمش طلا از اردیبهشت ماه وارد فاز تولید شد، دومین کارخانه شمش طلا آماده افتتاح است و سومی هم حدود یک ماه دیگر تکمیل و راه اندازی می شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: معدن مس فعال شده و معادن زغال سنگ در حال توسعه است همچنین در زمینه سرب، روی و گرانیت اقدامات خوبی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در خراسان جنوبی جذب شد

5 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در خراسان جنوبی جذب شد