مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 05:052021-11-14بين الملل

مخفی کاری آمریکا درباره کشتار غیرنطامیان سوری در پوشش مبارزه با داعش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که دروغین بودن ادعا های مکرر آمریکا و کشور های متحد او در ائتلاف موسوم به ضد داعش درباره مبارزه با این گروه تروریستی در سوریه و عراق برای همگان مشخص شده، - یک روزنامه آمریکایی بر اساس اسناد محرمانه شرح داد که در مارس 2019، آمریکا در حمله هوایی به شهری در سوریه بیش از 60 زن و کودک غیرنظامی را به کام مرگ کشانده و آن واقعه را مخفی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که دروغین بودن ادعا های مکرر آمریکا و کشور های متحد او در ائتلاف موسوم به ضد داعش درباره مبارزه با این گروه تروریستی در سوریه و عراق برای همگان مشخص شده، اکنون گزارش جدیدی از پنهان کاری های واشنگتن درخصوص جنایاتش در سوریه منتشر شده است.

روزنامه نیویورک تایمز شامگاه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که ارتش آمریکا در سال 2019، حملات هوایی در سوریه را که منجر به کشته شدن 64 زن و کودک گردید و جنایت جنگی بالقوه در جریان مبارزات ادعایی علیه داعش محسوب می شود، پنهان کرده است.

بر اساس این گزارش، در آن زمان دو حمله هوایی پشت سر هم در نزدیکی شهر باغوز به دستور یک واحد عملیات ویژه طبقه بندی شده آمریکایی که وظیفه عملیات زمینی در سوریه را برعهده داشت، صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخفی کاری آمریکا درباره کشتار غیرنطامیان سوری در پوشش مبارزه با داعش

مخفی کاری آمریکا درباره کشتار غیرنطامیان سوری در پوشش مبارزه با داعش