مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 05:202021-11-14سياسي

دعوت مدیر ستاد فهمای ایلام برای شرکت در جشنواره قرآنی مدهامتان


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از اعضای کانون های مساجد برای شرکت در پانزدهمین دوره این جشنواره دعوت کرد.

- ایسنا/ایلام مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از اعضای کانون های مساجد برای شرکت در پانزدهمین دوره این جشنواره دعوت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در دوره های گذشته استقبال بسیار خوبی از برگزاری مسابقات سراسری قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های مساجد داشتند و در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، سرکار خانم زینب پورتیمور توانست در رشته تلاوت نور، رتبه برتر کشوری را کسب کند.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآنی مدهامتان هرساله در دو مرحله استانی و کشوری در این استان برگزار شده است، گفت: در چهارده دوره گذشته اعضای کانون های مساجد استان ایلام حضور گسترده و استقبال بسیار خوبی از برگزاری این مسابقات قرآنی داشته اند و ثبت نام پانزدهیمن دوره مسابقات قرآنی مدهامتان از 7 آبان ماه سال جاری آغاز شده و تا 30 آذرماه ادامه دارد.

چراغی پور با اشاره به اینکه علاقه مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان به سایت بچه های مسجد به آدرس bachehayemasjed.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت مدیر ستاد فهمای ایلام برای شرکت در جشنواره قرآنی مدهامتان

دعوت مدیر ستاد فهمای ایلام برای شرکت در جشنواره قرآنی مدهامتان