مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 05:402021-11-14حوادث

برگزاری دوره تخصصی امداد و نجات در «قاین»


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قاین از برگزاری دو دوره تخصصی امداد و نجات در حوادث جاده ای و پایه پیش بیمارستانی برای 45 نفر از نجاتگران و امدادگران این جمعیت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قاین، جواد یوسفی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: با هدف افزایش توان علمی و عملیاتی امدادگران و نجاتگران برای مقابله با حوادث احتمالی 45 نفر از امدادگران این شهرستان دوره تخصصی پایه امداد و نجات در حوادث جاده ای و پایه پیش بیمارستانی را فرا گرفتند.

وی ادامه داد: از مجموع امدادگران تعداد 16 نفر به مدت 54 ساعت در دوره تخصصی امداد و نجات جاده ای و تعداد 29 نفر به مدت 45 ساعت در دوره پایه پیش بیمارستانی شرکت کرده اند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قاین به سرفصل های تدریس شده در این دوره اشاره کرد و افزود: شرکت کنندگان در این دوره ها با آموزش های رهاسازی مصدوم، کار با آمبولانس وست نجات، تریاژ در حوادث، مدیریت صحنه حادثه، فوریت های طب داخلی و تثبیت مصدوم آشنا شدند.

یوسفی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 175 نفر در دوره های آموزشی تخصصی و بیش از 250 نفر در دوره های آموزشی عمومی شرکت کرده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در پایان دوره پس از برگزاری آزمون های تئوری و عملی، برای قبول شدگان، گواهی دوره صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره تخصصی امداد و نجات در «قاین»

برگزاری دوره تخصصی امداد و نجات در «قاین»