مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 05:452021-11-14اجتماعي

آموزش حضوری اولویت آموزش و پرورش کردستان انست


مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، سلامت دانش آموزان را مهم ترین اولویت آموزش و پرورش در فرآیند یاد دهی و یادگیری عنوان کرد و با تاکید بر اینکه در فعالیت مدارس فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی یک اصل مهم است، - آموزش حضوری را اولویت استان دانست.

در راستای نظارت بر فعالیت های مدارس و بررسی وضعیت آموزشی و مسائل بهداشتی، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان به صورت سر زده از دبیرستان شاهد شهید یدالله محمدی سنندج بازدید کرد.

در راستای نظارت بر فعالیت های مدارس و بررسی وضعیت آموزشی و مسائل بهداشتی، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان به همراه رییس اداره شاهد و ایثارگران اداره کل به صورت سر زده از دبیرستان شاهد شهید یدالله محمدی سنندج بازدید کرد.

در این بازدید مدیرکل آموزش و پرورش کردستان فعالیت های این واحد های آموزشی در محورهای مختلف را ارزیابی کرد و با مدیر، معلمان مدرسه و دانش آموزان گفتگو کرد.

وی در جریان این برنامه با تشکر از تلاش کلیه فرهنگیان در راستای پیگیری برنامه های بازگشایی مدارس، از نحوه تشکیل کلاس های درس به صورت گروه بندی و حضور نوبتی دانش آموزان، کیفیت رعایت امور بهداشتی، ضد عفونی و گند زدایی مدارس، استفاده دانش آموزان، معلمان و عوامل اجرایی و آموزشی از وسایل بهداشتی نظیر ماسک، تهیه و تدوین اطلس آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش حضوری اولویت آموزش و پرورش کردستان انست

آموزش حضوری اولویت آموزش و پرورش کردستان انست