مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-14سياسي

کارنامه جهادی «مهاجر» او را در راس هرم سیاسی قرار داد+ تصاویر


محمدعلی زنگانه «استاندار گلستان» سکان هدایت معاون سیاسی استانداری را به «سید علی مهاجر» سپرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، با حکم محمدعلی زنگانه استاندار گلستان، سیدعلی مهاجر به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی معاون سیاسی و اجتماعی به صورت جهادی پای کار بود و در لحظات سختی و مشکلات همواره کنار مردم ایستاد و تا رفع کامل مشکلات همچنان در کنار اقشار مختلف مردم بود.

سید علی مهاجر برآمده از نسل جوان است و با داشتن روحیه جهادی در زمان مسوولیتش در شهرستان گرگان با تمام وجود برای مردمانش مشق ایثار کرد.

مهاجر فردی با انگیزه، پرتلاش، جهادی، انقلابی و از جنس مردم است که ساده زیستی، تواضع، ادب، متانت و توانمندی فرماندهی او را برجسته کرد و در دل مردم شهرستان گرگان نشست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، در آیین تکریم و معارفه معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، محمدعلی زنگانه استاندار گلستان از فعالیت یکساله احسان مکتبی معاون سابق سیاسی استانداری تقدیر و سیدعلی مهاجر را به عنوان سرپرست معاونت جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان منصوب کرد.

استاندار گلستان در این مراسم تاکید کرد: به دلیل اتمام مأموریت مکتبی با بررسی های صورت گرفته و از بین گزینه های اصلح پیشنهادی برای پست معاونت سیاسی، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه جهادی «مهاجر» او را در راس هرم سیاسی قرار داد+ تصاویر

کارنامه جهادی «مهاجر» او را در راس هرم سیاسی قرار داد+ تصاویر