مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 06:052021-11-14سياسي

300 برنامه فرهنگی ویژه هفته کتاب در استان کردستان برگزار می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان از برگزاری بیش از 300 برنامه متنوع فرهنگی به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان از برگزاری بیش از 300 برنامه متنوع فرهنگی به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار خبر داد.

محمد مخدومی در گفت و گو با ایسنا گفت: این تعداد برنامه در 52 باب کتابخانه عمومی استان کردستان به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی از 24 آبان لغایت 1 آذر برگزار می شود.

وی عنوان کرد: افتتاح کتابخانه عمومی روستای دزلی شهرستان سروآباد و همچنین افتتاح کتابخانه عمومی شهید صالحیان روستای میرده شهرستان سقز از برنامه های شاخص استان کردستان در هفته کتاب است.

مخدومی بیان کرد: همچنین عضویت متقاضیان و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در کتابخانه های عمومی استان کردستان از 24 لغایت 26 آبان ماه رایگان است و علاقمندان می توانند با مراجعه به کتابخانه عمومی در این نهاد فرهنگی عضو شوند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان تصریح کرد: اجرای طرح بخشودگی جرایم دیرکرد در روزهای 22 آبان لغایت 1 آذر از دیگر برنامه های کتابخانه های عمومی در هفته کتاب سال جاری است و اعضایی که منابع امانی خود را در این مدت به کتابخانه ها عودت دهند مشمول تخف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 برنامه فرهنگی ویژه هفته کتاب در استان کردستان برگزار می شود

300 برنامه فرهنگی ویژه هفته کتاب در استان کردستان برگزار می شود