مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 06:202021-11-14سياسي

240عنوان برنامه همزمان باهفته کتاب درآذربایجان غربی برگزار می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی گفت: 240 عنوان برنامه همزمان با هفته کتاب در آذربایجان غربی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خدیجه معصومی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در تشریح برنامه های بزرگداشت هفته کتاب در استان اظهار کرد: اجرای 46 نشست کتابخوانی، 36 مسابقه فرهنگی، 5 جلسه رونمایی از کتاب، 10 جلسه نقد کتاب، 7 برنامه شعر خوانی، 14 برنامه مشاوره و کارگاه آموزشی از مهمترین این برنامه ها است.

وی با بیان اینکه کتابخانه های عمومی استان به پیشران نسل اجتماعی تبدیل می شوند، ادامه داد: یکی از نقش کتابخانه نقش اجتماعی آنهاست که کتابداران به کنش گران اجتماعی تبدیل می شوند.

معصومی با اشاره به اینکه امسال هفته کتاب به شعار جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم و با محوریت کودک، نوجوان و خانواده پیش بینی شده است، افزود: افتتاح یک باب کتابخانه حاجیلار، اجرای طرح دیدار و جشن بازگشایی کتابخانه ها بعد از دو سال شرایط کرونای، اجرای طرح پویش کتابخانه محبوب من، جشن کودک در کتابخانه مرکزی ارومیه، یک نشست کتاب خوان خانوادگی از دیگر برنامه های این هفته است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی با اشاره به عضویت رایگان و بخشودگی جرایم دیرکردی امانت کتاب در طول هفته نیز خبر داد و گفت: در طول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

240عنوان برنامه همزمان باهفته کتاب درآذربایجان غربی برگزار می شود

240عنوان برنامه همزمان باهفته کتاب درآذربایجان غربی برگزار می شود