مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-14سياسي

پیگیری مطالبات زاینده رود به ریل درست خود بازگشت


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ریل مطالبات زاینده رود به مسیر درست خود برگشته است و هم اکنون استاندار اصفهان و مدیران استانی در کنار وزیر و مدیران وزارتخانه متولی پیگیری آب هستند.

- عباس مقتدایی در گفت وگو با ایسنا درباره مشکلات کشاورزان شرق اصفهان و نشست وزیر نیرو با آنان، اظهار کرد: جلسه کشاورزان با وزیر نیرو در نتیجه جلسه نمایندگان مجلس با رییس جمهور بود که در این جلسه به وزیر نیرو تکلیف شد تا ضمن حضور مؤثر در استان های مرتبط با زاینده رود به فهم عمیق تر دولت و وزارت نیرو برای حل مشکل زاینده رود کمک کند.

وی افزود: در جلسه ای که روز جمعه پس از بازدید میدانی وزیر نیرو از مناطق شرقی و برخی مناطق حاشیه ای زاینده رود برگزار شد بیش از 4 ساعت نمایندگان مجلس، کشاورزان منتخب، برخی از روستاییان، صنف کشاورزی و آب بران زاینده رود در مناطق شرقی و غربی اصفهان حرف های یکدیگر را شنیدند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: در این جلسه که استاندار اصفهان و وزیر نیرو حضور داشتند با صراحت مطالبات مردم مطرح شد و در نتیجه قرار شد وزیر نیرو به اجرای عدالت در موضوع آب و ایستادگی در برابر تخلفاتی که انجام می شود متعهد باشد و مفاهیمی نظیر اتلاف آب یا تخصیص های غلط و مشکلات ناشی از بی قانونی را پیگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مطالبات زاینده رود به ریل درست خود بازگشت

پیگیری مطالبات زاینده رود به ریل درست خود بازگشت