مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 06:302021-11-14بين الملل

دیدار سفیر آمریکا با همتای فلسطینی خود در سازمان ملل پیش از سفر به اراضی اشغالی


سفیر آمریکا در سازمان ملل پیش از سفر خود به اراضی اشغالی، فلسطین و اردن با همتای فلسطینی خود برای رایزنی درباره این سفر دیدار کرد.

- سفیر آمریکا در سازمان ملل پیش از سفر خود به اراضی اشغالی، فلسطین و اردن با همتای فلسطینی خود برای رایزنی درباره این سفر دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، یکی از مسؤولان عالی رتبه وزارت خارجه آمریکا در گفتگوی تلفنی با چند خبرنگار اعلام کرد که لیندا توماس گرینفیلد، سفیر این کشور در سازمان ملل از نهم تا چهاردهم دسامبر آتی به اراضی اشغالی، فلسطین و اردن سفر خواهد کرد.

ریاض منصور، سفیر فلسطین در سازمان ملل نیز در گفتگو با القدس العربی این خبر را تایید کرد و گفت: با گرینفیلد دیدار و درباره برخی موضوعات از جمله سفر آتی اش به فلسطین و دیدار احتمالی او با محمود عباس (رییس تشکیلات خودگردان فلسطین) تبادل نظر کردیم، همچنین توافق کردیم یک بار دیگر پس از بازگشت او از این سفر با هم دیدار کنیم.

یک مسؤول عالی رتبه در وزارت خارجه آمریکا نیز اظهار کرد: گرینفیلد با هیچ یک از نمایندگان نهادهای مدنی فلسطین و سازمان های حقوق بشری که اسراییل به تازگی آنها را سازمان های تروریستی اعلام کرد، دیدار نخواهد کرد، به زودی دیگر نهادهای جامعه مدنی را که گرینفیلد در سفر آتی خود با آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سفیر آمریکا با همتای فلسطینی خود در سازمان ملل پیش از سفر به اراضی اشغالی

دیدار سفیر آمریکا با همتای فلسطینی خود در سازمان ملل پیش از سفر به اراضی اشغالی