مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-14سياسي

300 برنامه فرهنگی ویژه هفته کتاب در کردستان برگزار می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان گفت: بیش از 300 برنامه متنوع فرهنگی به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در کردستان برگزار می شود.

- محمد مخدومی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد:بیش از 300 برنامه متنوع فرهنگی به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در کردستان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد برنامه در 52 باب کتابخانه عمومی استان کردستان به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی از 24 آبان لغایت یک آذر ماه برگزار می شود.

افتتاح کتابخانه عمومی روستای دزلی شهرستان سروآباد وی عنوان کرد: افتتاح کتابخانه عمومی روستای دزلی شهرستان سروآباد و همچنین افتتاح کتابخانه عمومی شهید صالحیان روستای میرده شهرستان سقز از برنامه های شاخص استان کردستان در هفته کتاب است.

  مخدومی بیان کرد: همچنین عضویت متقاضیان و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در کتابخانه های عمومی استان کردستان از 24 لغایت 26 آبان ماه رایگان است و علاقمندان می توانند با مراجعه به کتابخانه عمومی در این نهاد فرهنگی عضو شوند.

   مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان تصریح کرد:  اجرای طرح بخشودگی جرایم دیرکرد در روزهای 22 آبان لغایت یک آذر از دیگر برنامه های کتابخانه های عمومی در هفته کتاب سال جاری است و اعضایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 برنامه فرهنگی ویژه هفته کتاب در کردستان برگزار می شود

300 برنامه فرهنگی ویژه هفته کتاب در کردستان برگزار می شود