مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-14سياسي

اختتامیه سومین دوره هفته کتاب کشاورزی و منابع طبیعی برگزار می شود


مراسم تقدیر از برگزیدگان سومین دوره هفته ملی کتاب کشاورزی و منابع طبیعی روز چهارشنبه 26 آبان در سالن فجر سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

- به نقل از ستاد خبری بیست ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، مراسم تقدیر از برگزیدگان سومین دوره هفته ملی کتاب کشاورزی و منابع طبیعی 26 آبان 1400 از ساعت 9 تا 11 با حضور مقامات سازمان تحقیقات کشاورزی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن فجر سازمان تبلیغات برگزار می شود.

طیبه شهمیرزادی دبیر اجرایی سومین دوره هفته ملی کتاب کشاورزی و منابع طبیعی، در رابطه با اهمیت و جایگاه هفته کتاب، گفت: با توجه به اینکه سرانه مطالعه در ایران نسبت به کشورهای دیگر پایین تر است به همین دلیل برگزاری مراسم هفته کتاب نوعی یادآوری برای جامعه دانشجو، دانش آموز و افراد فرهیخته کشور محسوب می شود که نگاهی به سمت کتاب داشته باشند.

وی افزود: از لحاظ شکلی، چاپ کتاب ها از کاغذی به الکترونیکی تبدیل شده است؛ ولی این دلیل نمی شود که مطالعه افراد جامعه در سطح پایینی باشد؛ خصوصاً در مدارس و در بین دانشجویان به این شکل است و دانش آموزان اصلاً کتاب را نمی شناسند و به دلیل وجود فضای مجازی به سمت کتاب نمی روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه سومین دوره هفته کتاب کشاورزی و منابع طبیعی برگزار می شود

اختتامیه سومین دوره هفته کتاب کشاورزی و منابع طبیعی برگزار می شود