مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-14اقتصادي

رشد 41 درصدی صادرات در استان سمنان


معاون امور بازرگانی و اقتصادی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افزایش 41 درصدی صادرات در این استان طی هفت ماه گذشته خبر داد.

- حمیدرضا مداح در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در هفت ماه گذشته بیش از 133 هزار تن کالا به ارزش حدود 220 میلیون دلار از گمرک استان سمنان صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته، از نظر ارزش 41 درصد رشد را نشان می دهد.

معاون امور بازرگانی و اقتصادی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: متوسط ارزش دلاری هر تن کالای صادراتی در استان طی این مدت، یک هزار و 650 دلار است که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته رشد 50 درصدی دارد.

وی تصریح کرد: طی این مدت کالاهایی از جمله شمش سرب، سود سوزآور، محصولات یک بار مصرف، هیدروکربن سبک، کابل، فروسیلیسیوم، کولر آبی، پودر لباس شویی، قطعات و اجزا از آهن و فولاد، کرک و پشم حلاجی شده، سیمان، کاشی و سرامیک، شیرینی و شکلات و .

به کشورهایی نظیر عراق، ترکیه، هند، ایتالیا، ارمنستان، گرجستان، هنگ کنگ، ازبکستان، ترکمنستان، افغانستان، امارات متحده عربی، اندونزی و .

صادر شد.

مداح ادامه داد: طی این هفت ماه، حدود 6 هزار تن کالا به ارزش حدود 29 میلیون دلار به استان سمنان وارد شده که عمده کالاهای وارداتی شامل اجزا و قطعات ماشین و دستگاه های بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 41 درصدی صادرات در استان سمنان

رشد 41 درصدی صادرات در استان سمنان