مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-14اقتصادي

استیفای حقوق دستگاه های دولتی نبایدمنجربه ایجاد وقفه در تولید شود


استیفای حقوق دستگاه های دولتی نباید منجر به ایجاد وقفه در روند تولید و اشتغال شود.

- ، حسین عبدالهی صبح امروز یک شنبه در جریان بازدید کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از برخی واحدهای تولیدی اظهار داشت: با استفاده از تمام بضاعت برای رفع دغدغه ها و مشکلات جامعه کارآفرینی جهت تولید و تثبیت اشتغال استفاده شود.

فرماندار شبستر از مدیران دستگاه های اجرایی ذی ربط خواست تا با تمام توان و استفاده از همه ظرفیت های قانونی، از بخش تولید و خدمات حمایت کنند.

وی گفت: علاوه بر استیفای حقوق دستگاه های دولتی، باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا در روند فعالیت واحدهای تولیدی و اشتغال خللی وارد نشود.

عبدالهی داشتن تولید رقابت پذیر و باکیفیت، بهره گیری از ظرفیت ها و مزیت ها را از جمله محورهای اصلی تولید و اشتغال ذکر کرد و گفت: روح حاکم بر سیاست های اقتصاد مقاومتی، بهره گیری از مزیت های نسبی منطقه برای خلق فرصت های جدید اقتصادی، ابداع کردن به جای مصرف کننده مطلق بودن، درون زا و برون گرا بودن است.

رییس گروه کاری بازار کار (اشتغال) با بیان اینکه توزیع اعتبارات در شهرستان و مناطق بر اساس شاخص های توسعه ای انجام می شود، تصریح کرد: در تخصیص بودجه ها تلاش می شود در مناطقی که امور به صورت مشارکت اجتماعی انجام می گیرد بیشتر اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیفای حقوق دستگاه های دولتی نبایدمنجربه ایجاد وقفه در تولید شود

استیفای حقوق دستگاه های دولتی نبایدمنجربه ایجاد وقفه در تولید شود