مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-14سياسي

اولین همایش ملی گیاهان دارویی، کارآفرینی و تجاری سازی در دانشگاه جیرفت برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مرتضی مختاری، رییس دانشگاه جیرفت، در آیین افتتاحیه همایش ملی گیاهان دارویی، کارآفرینی و تجاری سازی گفت: - اولین همایش ملی گیاهان دارویی، کارآفرینی و تجاری سازی با حضور پژوهشگران و اندیشمندان این حوزه روزهای 19 و 20 آبان ماه سال جاری به همت دانشگاه جیرفت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مرتضی مختاری، رییس دانشگاه جیرفت، در آیین افتتاحیه همایش ملی گیاهان دارویی، کارآفرینی و تجاری سازی گفت: همایش ملی گیاهان دارویی، کارآفرینی و تجاری سازی با هدف اطلاع رسانی دستاوردهای علمی و پژوهشی این حوزه برگزار شد.

رییس دانشگاه جیرفت افزود: تنوع اقلیمی در کشور و جنوب کرمان، قابلیت عظیم تنوع گیاهی، ایجاب می کند که برای افزایش تولید و بازاریابی این محصولات برنامه ریزی ویژه ای صورت گیرد.

وی تصریح کرد: باید با همکاری همه دستگاه های اجرای و پژوهشگران، یافته های این حوزه به سمت تجاری سازی سوق داده شود.

در ادامه این آیین، رییس همایش ملی گیاهان دارویی، کارآفرینی و تجاری سازی و رییس انجمن گیاهان دارویی کشور نیز ضمن قدردانی از حمایت های دانشگاه جیرفت برای برگزاری این همایش گفت: این همایش با برنامه ریزی کلان در حوزه گیاهان دارویی و تجاری سازی شروع به کار کرد و امروز آخرین دستاوردها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین همایش ملی گیاهان دارویی، کارآفرینی و تجاری سازی در دانشگاه جیرفت برگزار شد

اولین همایش ملی گیاهان دارویی، کارآفرینی و تجاری سازی در دانشگاه جیرفت برگزار شد