مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-14سياسي

مقاوم سازی 200 هزار واحد مسکونی تا پایان سال


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حاشیه سفر به استان البرز و بازدید از پروژه های مسکن محرومین در روستاهای شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ به برنامه های بنیاد مسکن در حوزه مقاوم سازی خانه های روستایی اشاره کرد و گفت: - با برنامه ریزی های انجام شده 200 هزار واحد روستایی  را در سال 1400 مقاوم سازی و بهسازی خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد به زلزله های اخیر در سطح کشور نیز اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن به طور جدی در حال بازسازی این مناطق است تا مردم بتوانند قبل از فصل سرما اسکان یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی به برنامه بنیاد مسکن در ساماندهی واحد های غیر اصولی در حاشیه شهرها نیز پرداخت و گفت: در حال حاضر این برنامه بزرگ و مهم در چابهار، زابل، زاهدان، بندر امام خمینی، کرمان و بخش از مشهد شروع شده و طی این برنامه ده ها هزار واحد سامان پیدا خواهند کرد.

وی در رابطه با مسکن محرومین ادامه داد: 100 هزار واحدی که در سال 99 برای محرومین شروع شده امسال هم ادامه دارد، بخشی از آنها به صورت بلاعوض بوده و بخشی هم با وام کم بهره ساخته شده اند.

همه این فعالیت ها در راستای محرومیت وی به نقش بنیاد مسکن در طرح جهش تولید مسکن در کشور نیز اشاره کرد و گفت: از 1 میلیون واحد 400 هزار واحد بر عهده بنیاد مسکن است و از این تعداد نیز 200 هزار واحد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی 200 هزار واحد مسکونی تا پایان سال

مقاوم سازی 200 هزار واحد مسکونی تا پایان سال