مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-14حوادث

سارقان «تبر به دست» خلیل آباد تحت تعقیب نیروی انتظامی


رییس حوزه قضایی شهرستان خلیل آباد گفت: در پی سرقت آپاچی سواران تبربه دست از یک طلافروشی در خلیل آباد دستور ویژه به نیروهای اطلاعاتی و امنیتی صادر شد.

- سیدباقر حسینی رییس حوزه قضایی خلیل آباد در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان از پیگیری دستگیری سارقین طلافروشی خبر داد.

وی افزود: در پی سرقت مغازه طلافروشی در خیابان امام  شهر خلیل آباد که شب گذشته بوسیله راکبان یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی انجام شد، حوزه قضایی با دستور ویژه و حساس به این پرونده رسیدگی می کند.

حسینی از سرنخ هایی در خصوص دستگیری افراد و مالکیت موتور سیکلت آپاچی خبرداد و گفت: دستگاه قضایی وانتظامی شهرستان بارها تذکرات لازم در خصوص ایمنی درب  مغازه ها  وبویژه طلافروشی ها را داده و از اصناف خواسته توجه لازم را داشته باشند.

همچنین فرمانده انتظامی خلیل آباد در تشریح این ماجرا به خبرنگار فارس گفت: شب گذشته یک دستگاه موتورسیکلت که دو نفر بودند مقابل یک طلافروشی توقف کرده و با تبر ضربه ای به شیشه مغازه وارد کردند و بر اساس شواهد اولیه و اظهارات مالک طلافروشی به محض برداشتن مقداری طلا متواری شده اند.

مهدی حسن زاده افزود: دستورات لازم با توجه به سرنخ هایی که کارآگاهان پلیس اگاهی در اختیار دارند با هدایت مقام قضایی برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت صاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان «تبر به دست» خلیل آباد تحت تعقیب نیروی انتظامی

سارقان «تبر به دست» خلیل آباد تحت تعقیب نیروی انتظامی