مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-14پزشكي

البرزی ها از تردد بی مورد در معابر خودداری کنند/ تشدید آلودگی هوا


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به افزایش آلاینده ها در استان گفت: شهروندان تا حد امکان از خروج غیرضروری از منزل و تردد بی مورد در معابر شهری خودداری کنند.

- شهاب مستوفی در گفت وگو با با توجه به افزایش آلاینده ها در استان البرز تا سه شنبه هفته جاری اظهار کرد: شهروندان در راستای کاهش اثرات ناشی از آلودگی هوا باید به توصیه های بهداشتی عمل کنند.

وی با اشاره به لزوم خودداری از هرگونه فعالیتی که منجر به آلودگی هوا شود، بیان کرد: شهروندان تا حد امکان از خروج غیرضروری از منزل و تردد بی مورد در معابر شهری خودداری کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: گروه های حساس به ویژه بیماران قلبی، تنفسی، مبتلایان به آسم، کودکان و سالمندان در فضای باز فعالیت نکرده و حد امکان از حضور در سطح شهر خودداری کنند.

وی با بیان اینکه تمام ورزشکاران و شهروندان از هرگونه فعالیت فیزیکی و ورزشی و پیاده روی در فضای باز خودداری کنند، خاطرنشان کرد: نوشیدن مایعات همچنین خوردن سبزیجات و میوه تازه می تواند اثرات آلاینده ها بر بدن را کاهش دهد.

مستوفی گفت: توصیه می شود شهروندان از ماسک های استاندارد و ویژه ای که به عنوان P1 و P2 (ماسک های سوپاپ دار) که در داروخانه ها وجود دارد استفاده کنند به ویژه کسانی که مجبورند در فضای باز فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرزی ها از تردد بی مورد در معابر خودداری کنند/ تشدید آلودگی هوا

البرزی ها از تردد بی مورد در معابر خودداری کنند/ تشدید آلودگی هوا