مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-14اقتصادي

بیمه زنان خانه دار و دختران مجرد


مدیرکل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: تمامی زنان 18 تا 50 سال می توانند از حمایت های مقرر در قانون بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان، حمید ابراهیمی گفت: تمام بانوان که فاقد شغل و حرفه خاصی بوده و مشمول مقررات حمایتی خاصی نباشند، در بازه سنی 18 تا حداکثر 50 سال امکان عقد قرارداد زنان سرپرست خانوار را دارا خواهند بود و در صورتی که سن متقاضی در زمان ثبت تقاضا بیش از سن مذکور باشد، پذیرش درخواست وی منوط به داشتن سابقه پرداخت حق بیمه قبلی معادل مدت مازاد سن نسبت به 50 سال خواهد بود.

مدیرکل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان به یکی از ویژگی های خاص بیمه زنان خانه دار اشاره کرد و گفت: در این بیمه امکان انتخاب نرخ پرداخت حق بیمه و دستمزد مبنای پرداخت حق بیمه وجود دارد و  نرخ پرداخت حق بیمه زنان خانه دار برای برخورداری از حمایت های بازنشستگی 12 درصد؛ بازنشستگی و فوت(پرداخت مستمری به بازماندگان واجد شرایط) 14 درصد و بازنشستگی، فوت و از کار افتادگی 18 درصد است.

ابراهیمی گفت: انتخابی بودن استفاده از خدمات درمانی از دیگر مزایای طرح بیمه زنان خانه دار است، به عبارت دیگر در صورتی که زنان متقاضی استفاده از این نوع بیمه تحت تکفل پدر، ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه زنان خانه دار و دختران مجرد

بیمه زنان خانه دار و دختران مجرد