مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-14اجتماعي

رشد 27 درصدی جذب خیران مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: خوشبختانه باوجود مشکلات متعدد اقتصادی، این استان سال گذشته رشد 27 درصدی در جذب خیران داشت و 89 پروژه نیمه تمام خیری تکمیل و تحویل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری شدند که این موضوع آینده روشنی را برای مقوله .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: خوشبختانه باوجود مشکلات متعدد اقتصادی، این استان سال گذشته رشد 27 درصدی در جذب خیران داشت و 89 پروژه نیمه تمام خیری تکمیل و تحویل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری شدند که این موضوع آینده روشنی را برای مقوله مدرسه سازی استان ترسیم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، آیین کلنگ زنی ساختمان مجمع خیرین مدرسه ساز استان، روز گذشته باحضور معاون امور مشارکت های مردمی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، مدیران و مسئولان آموزش و پرورش و خیران مدرسه ساز استان در شهرکرد برگزار شد.

محسن قورچی بیگی_معاون امور مشارکت های مردمی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در این آیین با اشاره به برگزاری بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور در هفته گذشته و با حضور معاون اول رییس جمهور، اظهار کرد: مراتب قدردانی از خیران نیک اندیش در این جلسه که بیش از 1000 خیر مدرسه ساز از سراسر کشور به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 27 درصدی جذب خیران مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری

رشد 27 درصدی جذب خیران مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری