مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-14اجتماعي

عبور مسیر آزادراه اصفهان- شیراز از پارک ملی کلاه قاضی منتفی شد


شیراز (کنار گذر شرق) از پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کلاه قاضی با مخالفت سازمان حفاظت محیط زیست کشور، - قرار گرفته، آمده است: اصلاح مسیر آزادراه کنار گذر شرقی اصفهان در داخل محدوده پارک ملی کلاه قاضی مورد تأیید این دفتر می باشد و ضرورت دارد ضمن جلوگیری از هرگونه دخل و تصرف در محدوده پارک ملی کلاه قاضی (در مسیر مدنظر) اقدام لازم جهت اصلاح و خارج نمودن مسیر پروژه از پارک ملی کلاه قاضی صورت پذیرفته و از نتایج این دفتر را مطلع فرمایید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کلاه قاضی با وسعت بیش از 47 هزار هکتار در 36 کیلومتری جنوب شرقی شهر اصفهان و در مجاورت شهر جدید بهارستان واقع شده که غرب این منطقه به گردنه گریژنه، گردنه لاشتر و اتوبان اصفهان- شهرضا محدود می شود.

قطعه سوم پروژه ملی آزادراه کنار گذر شرق اصفهان بر اساس طراحی مشاور آن، قرار بود از پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کلاه قاضی بگذرد.

آزادراه کنارگذر شرق که نقطه اتصال کریدور شمال به جنوب کشور است، با شش باند رفت و برگشت از کیلومتر 30 آزادراه اصفهان - نطنز - کاشان آغاز و به طول 93 کیلومتر به سمت شرق ادامه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور مسیر آزادراه اصفهان- شیراز از پارک ملی کلاه قاضی منتفی شد

عبور مسیر آزادراه اصفهان- شیراز از پارک ملی کلاه قاضی منتفی شد