مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:302021-11-14سياسي

وظیفه همه مسئولان نظام اسلامی قوام دادن به نماز در جامعه است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: طبق آیات قرآن کریم وظیفه ما مدیران و مسئولان نظام اسلامی تنها نماز خواندن نیست بلکه علم کردن و قوام دادن به نماز در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام موسی پولادی صبح امروز در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: باید همه مدیران و مسئولان در برعهده داریم و باید بدانیم که قرآن کریم برای همه ما تعیین تکلیف کرده است؛ هر کسی که ما قدرتی به او دادیم اول وظیفه اش اقامه نماز است.

حجت الاسلام پولادی ابرازداشت: همه کارهای ما تابع نماز است، یعنی اگر ذکر نماز را با توجه و اتصال به خداوند انجام دادیم، سایر کارهای ما به دنبال آن می رود.

وی ابرازداشت: خدای متعال به حضرت موسی می فرمایند: تو نماز را برپا کن که همیشه به یاد من باشی، اتصال به من یعنی قدرت بی نهایت ، ما نیز اگر نمازمان درست شود، کارهایمان سر و سامان می گیرد.

پولادی همچنین از برگزاری اولین همایش سراسری نماز سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در روز سه شنبه 25آبانماه با سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی نماینده محترم ولی فقیه در استان اردبیل و همچنین جمعی از مسئولان استانی و کشوری در سپاه استان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه همه مسئولان نظام اسلامی قوام دادن به نماز در جامعه است

وظیفه همه مسئولان نظام اسلامی قوام دادن به نماز در جامعه است