مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-14اقتصادي

رونق دوباره رستوران های کرمانشاه/ کاهش 60 درصدی فروش در روزهای کرونایی


به گفته نایب رییس اتحادیه رستوران داران کرمانشاه، با خروج کرمانشاه از شرایط قرمز کرونایی امید به رستوران ها برگشته و حضور مردم در رستوران ها با رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار بیشتر از قبل شده است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته نایب رییس اتحادیه رستوران داران کرمانشاه، با خروج کرمانشاه از شرایط قرمز کرونایی امید به رستوران ها برگشته و حضور مردم در رستوران ها با رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار بیشتر از قبل شده است.

سیروس گل عنبر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به زیان بسیار شدیدی که کرونا طی حدود دو سال اخیر به رستوران های کرمانشاه وارد کرد، گفت: در روزهای اوج کرونا مردم جرات نمی کردند از خانه های خود خارج شوند، چه برسد به آنکه رستوران بروند و همین امر بازار رستوران ها را نابود کرد.

وی از کاهش حدود 60 تا 70 درصدی فروش رستوران ها در ایام کرونا خبر داد و افزود: تنها برخی از رستوران ها به صورت بیرون بر فعالیت داشتند و مابقی اکثر مواقع بدون مشتری بودند.

نایب رییس اتحادیه رستوران داران کرمانشاه از درخواست لغو پروانه بیش از 20 رستوران کرمانشاه در ایام شیوع بیماری کرونا یاد و اضافه کرد: هر ماه یک یا دو درخواست ابطال پروانه داشتیم.

وی عمده این درخواست ها را مربوط به رستوران هایی دانست که مستاجر بودند و از پس هزینه های کرایه و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق دوباره رستوران های کرمانشاه/ کاهش 60 درصدی فروش در روزهای کرونایی

رونق دوباره رستوران های کرمانشاه/ کاهش 60 درصدی فروش در روزهای کرونایی