مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-14ورزشي

زمین چمن فوتبال سرداران شهید رزن بازسازی می شود


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رزن گفت: زمین چمن فوتبال سرداران شهید رزن که به علت کمبود آب خشک شده بود، بازسازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان حمیدرضا درویشی اظهارکرد: زمین چمن فوتبال سرداران شهید رزن در سال 1378 احداث شده و تا سال 1396 مورد استفاده جوانان و نوجوانان شهرستان قرار می گرفت، اما متأسفانه به علت کمبود آب این زمین خشک شد.

وی با بیان اینکه در این چند سال علیرغم پیگیری های فراوان توسط مسئولان شهرستان هیچ اقدام جدی در راستای بازسازی و کاشت مجدد آن صورت نگرفت، تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته و با حمایت های نماینده شهرستان های رزن و درگزین، فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای اولین بار ردیف اعتباری برای این مجموعه ورزشی اختصاص یافته است.

درویشی خاطر نشان کرد: تاکنون 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت برای این پروژه مصوب شده که اولویت با احداث و کاشت چمن طبیعی است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان رزن افزود: سعی ما تأمین آب برای کاشت چمن طبیعی است و به امید خدا عملیات حفر چاه عمیق در اوایل هفته جاری انجام می گیرد و در این راستا مکاتبات و پیگیری هایی نیز از طریق اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته و مجوز حفر چاه صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین چمن فوتبال سرداران شهید رزن بازسازی می شود

زمین چمن فوتبال سرداران شهید رزن بازسازی می شود