مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-14حوادث

اقدام به موقع اورژانس 115 یاسوج/ نجات جان 2 خانواده از مرگ خاموش


اقدام سریع اورژانس 115 استان دو خانواده 5 نفری را از مرگ حتمی نجات داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، رییس فوریت های پزشکی و اورژانس 115 استان از نجات دو وسایل گرمایشی را دلیل این اتفاق عنوان کرد و گفت : بلافاصله به  محض رسیدن نیروهای اورژانس 5 نفر مصدوم شامل مادر 32 ساله و فرزندان13، 10 ، 8  و 4 ساله را به فضای باز انتقال دادند که بلافاصله اکسیژن ترابی ، سرم تراپی و درمان حمایتی روی مصدومین انجام شد و حادثه دیدگان  جهت پایش مداوم و درمان پیشرفته به مراکز درمانی منتقل شدند .

وی حال عمومی مصدومین را مطلوب اعلام کرد و در خصوص دومین اتفاق روز اخیر گفت : صبح امروز ساعت 6 و 54  یک مورد گزارش شده بود که طی آن یک خانواده 5 نفره شامل پدر 42 ساله ،مادر 37 ساله و فرزندان ، 12 ،7 و 1  ساله بدلیل نشتی اتصالات گاز دچار سردرد ، سرگیجه ،تهوع و استفراغ و بی قراری شده بودند .

رییس فوریت های پزشکی و اورژان 115 استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار داشت : پس از گزارش این اتفاق پرسنل پایگاه اورژانس شماره 5 یاسوج بلافاصله و در سریعترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند .

وحدت نژاد خاطرنشان کرد : حادثه دیدگان بلافاصله به فضای باز انتقال داده شدند و پس از انجام عملیات ایمن سازی جهت ادامه درمان به مراکز درمانی اعزام شدند که با پی گیری های انجام شده حال عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام به موقع اورژانس 115 یاسوج/ نجات جان 2 خانواده از مرگ خاموش

اقدام به موقع اورژانس 115 یاسوج/ نجات جان 2 خانواده از مرگ خاموش