مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-14اقتصادي

گازرسانی به آخرین شهر ایلام/ شهر «پهله» هم گازدار شد


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: با گازرسانی به شهر پهله، در حال حاضر تمامی شهرهای استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

- ، عباس شمس اللهی با بیان اینکه با ورود گازر به شبکه شهر پهله یک هزارو 100 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند، افزود: تمامی روستاهای مسیر نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه تحریم های ظالمانه، کمبود شدید کالاهای مورد نیاز اجرای عملیات، توپوگرافی خشن منطقه و عبور از کوه های صعب العبور در مسیر این خط باعث شد که کار گازرسانی به شهر پهله با کندی انجام شود، اظهار داشت: گازرسانی به شهر پهله و روستاهای مسیر یکی از سخت ترین و صعب العبور پروژه های گازرسانی در سطح استان بود که خوشبختانه با تلاش جهادی همکاران این موضوع محقق و مردم این مناطق به آرزوی دیرینه خود رسیدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: برای گازرسانی به پهله و روستاهای مسیر 24 کیلومتر شبکه توزیع، 39 کیلومتر خط تغذیه فلزی در سایزهای 6 و8و12 و سه ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت 2500، 5 هزار و 400 مترمکعب در ساعت نصب و راه اندازی شده است.

شمس اللهی با اشاره به اینکه تاکنون 600 عملک در شهر پهله و روستاهای اطراف نصب شده است، تصریح کرد: برای گازرسانی به شهر پهله و روستاهای مسیر بیش از 500 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به آخرین شهر ایلام/ شهر «پهله» هم گازدار شد

گازرسانی به آخرین شهر ایلام/ شهر «پهله» هم گازدار شد