مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:502021-11-14سياسي

حسینی: چه ضمانتی است که با اصلاح روند ارز ترجیحی، قیمت ها بالاتر نرود؟


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چه کسی ضمانت می کند که 4، 5 میلیارد دلار دیگر (با اصلاح روند ارز تخصیص ارز ترجیحی) به دولت مجوز داده شود و قیمت ها بالاتر نرود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدشمس الدین حسینی نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس و عضو کمیسیون برنامه و بودجه در جلسه علنی امروز و در مخالفت با فوریت لایحه دولت برای اصلاح تبصره یک قانون بودجه 1400 و تغییر در روند تخصیص ارز 4200 تومانی  اظهار داشت: سه جلسه در دو سه هفته اخیر در کمیسیون برنامه و بودجه داشتیم مبنی بر اینکه آیا اقدامات اصلاحی دولت در حوزه ارز نیاز به قانون جدید دارد یا خیر که به این نتیجه رسیدیم که نیازمند قانون نیست.

وی ادامه داد: دولت محترم قانون در دست دارد و قرار شد به عنوان یک روند اجرایی و با تفاهم دنبال شود لذا نیاز به قانون جدید حتی با فوریت ندارد.

رییس کمیسیون ویژه باید به طور منظم گزارش روند تخصیص و هزینه کرد ارز را به کمیسیون برنامه و بودجه بدهد و حالا سؤال این است که تا کنون چند گزارش به کمیسیون داده شده است؟ وی با تأکید بر اینکه نباید به دوفوریت این لایحه رأی بدهیم، تصریح کرد: اجازه بدهید فارغ از تلاطم ها و استرس ها این لایحه بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: چه ضمانتی است که با اصلاح روند ارز ترجیحی، قیمت ها بالاتر نرود؟

حسینی: چه ضمانتی است که با اصلاح روند ارز ترجیحی، قیمت ها بالاتر نرود؟