مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-14سياسي

زنگنه: جامعه چشم انتظار تصمیم مجلس درباره ارز 4200 تومانی است


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه بحث های محتوایی درباره سطح مجوز داده شده به دولت در خصوص ارز ترجیحی مباحث محتوایی بعدی است تأکید کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در جلسه علنی امروز به جلسه سران قوا ببرد و در آنجا مصوب کند، ما هم معترض می شدیم که چرا جایگاه مجلس مخدوش شده است؟ لذا اگر امروز به این دو فوریت رأی ندهیم یعنی مجلس اختیار نظارت بر بودجه را از خودش سلب کرده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: اینکه 4 میلیارد دلار به دولت مجوز بدهیم یا یک میلیارد دلار بحث های محتوایی و مربوط به مراحل بعدی لایحه است در حال حاضر جامعه منتظر این تصمیم مجلس است.

زنگنه خاطرنشان کرد: البته دولت باید دو ماه قبل تر از الان و پیش از آنکه برداشت های یک تا دو میلیارد دلاری را انجام دهد به مجلس لایحه می آورد اما امروز هم اگر رأی ندهیم یعنی به تعلل صورت گرفته دامن زده ایم.

وی با تأکید مجدد بر اینکه رأی به دوفوریت لایحه دولت به معنای رأی به حذف یا اضافه شدن ارز 4200 تومانی نیست خاطرنشان کرد: رأی به دو فوریت در واقع رأی به این است که بررسی قیمت این کالاها به عنوان یک اولویت در مجلس قرار داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه: جامعه چشم انتظار تصمیم مجلس درباره ارز 4200 تومانی است

زنگنه: جامعه چشم انتظار تصمیم مجلس درباره ارز 4200 تومانی است