مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-14حوادث

نجات جان دو خانواده 5 نفره یاسوجی از مرگ خاموش


رییس فوریت های پزشکی و اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات دو خانواده 5 نفری در شهرستان بویراحمد از مرگ حتمی خبر داد.

- جهانبخش وحدت نژاد صبح روز یکشنبه 23 آبان ماه 1400 در جمع خبرنگاران گفت: شب گذشته ساعت 23 و 13 دقیقه طی تماس با مرکز اورژانس، خانواده 5 نفره در مادوان با علائم سرگیجه، تهوع و استفراغ گزارش شد که پایگاه اورژانس مادوان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی باز نبودن دودکش وسایل گرمایشی را دلیل این اتفاق عنوان و اظهارکرد: بلافاصله به محض رسیدن نیروهای اورژانس 5 نفر مصدوم شامل مادر 32ساله و فرزندان13، 10، 8 و 4 ساله را به فضای باز انتقال دادند که بلافاصله اکسیژن ترابی، سرم تراپی و درمان حمایتی روی مصدومین انجام شد و حادثه دیدگان جهت پایش مداوم و درمان پیشرفته به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس فوریت های پزشکی و اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد حال عمومی مصدومین را مطلوب اعلام و در خصوص دومین اتفاق روز اخیر خاطرنشان کرد: صبح امروز ساعت 6 و 54 دقیقه یک مورد رد روستای موردراز یاسوج گزارش شده بود که طی آن یک خانواده 5 نفره شامل پدر 42 ساله، مادر 37 ساله و فرزندان12 ،7 و یک ساله بدلیل نشتی اتصالات گاز دچار سردرد، سرگیجه، تهوع و استفراغ و بی قراری شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان دو خانواده 5 نفره یاسوجی از مرگ خاموش

نجات جان دو خانواده 5 نفره یاسوجی از مرگ خاموش