مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-14اقتصادي

393 هکتار از اراضی یزد رفع تصرف شد


اجرای احکام قطعی در شش ماه نخست سال جاری، 397 هکتار از اراض ملی و منابع طبیعی به ارزش بیش از 10 هزار میلیارد ریال رفع تصرف شد.

- ، غلامعلی دهشیری اظهار داشت: نزدیک به 397 هکتار از اراضی رفع تصرف شد که از این میزان قریب به 241 هکتار مربوط به منابع طبیعی و بیش از 156 هکتار مربوط به راه و شهرسازی است.

وی بیان کرد: در شش ماه ابتدایی سال جاری تعداد 364 هکتار رفع تصرف فوری در اجرای احکام قطعی صورت گرفته که از این تعداد 136 مورد مربوط به راه و شهرسازی و تعداد 228 فقره مربوط به منابع طبیعی بوده است.

رییس کل دادگستری استان یزد بیان کرد: از میزان 10 هزار میلیارد ریال مربوط به رفع تصرف و اجرای احکام قطعی اراضی، میزان 7 هزار میلیارد ریال مربوط به رفع تصرف فوری و قریب به 3 هزار میلیارد ریال مربوط به اجرای احکام قطعی است.

دهشیری صیانت از اراضی ملی و نظارت مستمر بر اموال عمومی را یکی از اصلی ترین وجوه حقوق عامه دانست و افزود: دستگاه قضا در امر مبارزه با فساد و زمین خواری عزمی راسخ دارد و بدون هیچ گونه مماشاتی با متخلفان در این امر با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: هماهنگی و تعامل دستگاه های متولی در امور اراضی و مبارزه با متصرفین به حقوق عامه، بهترین راهبرد در مقابله با پدیده شوم زمین خواری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

393 هکتار از اراضی یزد رفع تصرف شد

393 هکتار از اراضی یزد رفع تصرف شد