مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 08:202021-11-14اقتصادي

تمام چاه های یزد به کنتور هوشمند مجهز شود/انجام خدمات لازم برای قنات زارچ


فرماندار یزد گفتک تا پایان امسال باید تمامی چاه های یزد به کنتور هوشمند مجهز شوند.

- ، سیدمحمد رستگاری، صبح یکشنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان یزد با اشاره به نصب کنتور هوشمند روی 98 درصد چاه های کشاورزی یزد و 62 درصد سایر چاه ها، بر استفاده از تمام ظرفیت های قانونی و تکمیل و نصب 100 درصدی کنتور هوشمند در بخش های مختلف در اسرع وقت تاکید کرد.

وی با تاکید بر لزوم ساماندهی و احیای مسیل اصلی شهر یزد، اولویت گذاری مدیریت دفع آب های سطحی شهر و جلوگیری از آب گرفتگی در زمان بارندگی را از تمامی دستگاه های ذیربط خواستار شد.

فرماندار یزد همچنین بر ارائه راهکارهای عملی برای تامین آب فضای سبز روستاهای بخش مرکزی با استفاده از صرفه جویی های لازم و بر انجام خدمات لازم برای حفظ قنوات به ویژه قنات زارچ و حسن آباد تاکید کرد.

رییس شورای شهریزد نیز در این جلسه ضمن تشکر از مسئولان حوزه آب استان و شهرستان با بیان اینکه علیرغم همه زحماتی که برای آب استان کشیده شده ولی هنوز یک اراده جدی برای حل موضوع آب یزد صورت نگرفته، گفت: هرچند آب انتقالی برای یزد ضروری است ولی بهترین راهکار، مدیریت مصرف است که نباید از لزوم فرهنگ سازی آموزش خانواده ها و مجموعه اداری و تشویق الگوهای برتر در این مقوله مهم غافل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام چاه های یزد به کنتور هوشمند مجهز شود/انجام خدمات لازم برای قنات زارچ

تمام چاه های یزد به کنتور هوشمند مجهز شود/انجام خدمات لازم برای قنات زارچ