مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 08:202021-11-14سياسي

حضرت پور: ساده ترین مسائل کشور به خاطر سوء مدیریت بر زمین مانده


امروز این کشور به خاطر سوء مدیریت بر زمین مانده آن وقت ما برای سرک کشیدن به حریم خصوصی مردم به دنبال مصوبه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، روح الله حضرت پور در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس یکشنبه بیست و سوم آبان ماه گفت: باید به مردم برگردیم به خواسته ها و انتظارات مردم عمل کنیم متاسفانه بسیاری از مواضع رفتارها اعمال و تصمیمات ما با اراده مردم مغایر و حتی متضاد شده است.

نماینده مردم ارومیه در و حجم قرار گرفته و به طور طبیعی این وضع مردم را خشمگین ساخته است مراجع عالیقدر هم وقتی حرف می زنند مورد هجمه قرار می گیرند مردم می خواهند از حق زندگی بهره برده و عدالت را تجربه کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من نمی دانم در فردای آخرین شب انتخابات چه شد گویا خیلی از استانداردهای سیاسی کشور عوض شده چرا که صدا و سیما از دلار 27 هزار تومانی حرفی به میان نیاورد نمی دانم که چرا این نگرانی های افسارگسیخته دیگر رسانه ای نمی شود نمی دانم چرا دیگر بورس دغدغه ملی نیست چه شد که داماد سالاری و خویشاوندسالاری که تقدیر می شود باز توسط تقبیح گرایان احیا شده است.

وی افزود: مذاکره با جهان که از سوی برخی قبیح بود حالا با جدیت دنبال می شود باز خدا را شکر ما هم راضی هستیم هر کسی می تواند این مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت پور: ساده ترین مسائل کشور به خاطر سوء مدیریت بر زمین مانده

حضرت پور: ساده ترین مسائل کشور به خاطر سوء مدیریت بر زمین مانده