مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-14اقتصادي

انجام 53 هزار کدورت سنجی آب همدان/ مطلوبیت میکروبی 100 درصدی آب همدان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از مطلوبیت میکروبی صد درصدی آب شرب در مناطق شهری استان و مطلوبیت 97 درصدی همین شاخص در مناطق روستایی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید هادی حسینی بیدار پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده به منظور تامین کیفیت آب شرب استان اظهار کرد: بر اساس گزارش مرکز پایش و نظارت بر بهداشت آب و فاضلاب استان، مطلوبیت میکروبی آب شرب در مناطق شهری صد درصد و در مناطق روستایی 97 درصد است.

وی ادامه داد: در راستای تامین کیفیت آب، در حال حاضر مطلوبیت کلرسنجی در مناطق شهری 99.

98 درصد و در مناطق روستایی استان 85 درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با تاکید بر اینکه کیفیت از مولفه های حائز اهمیت این شرکت در امر خدمت رسانی است گفت: آب شرب توزیعی در شهرهای مختلف استان از با کیفیت ترین نمونه ها در کشور به شمار می رود.

وی با اذعان به اینکه مرکز پایش و نظارت بر بهداشت شرکت آب و فاضلاب استان، کیفیت آب را از منابع تامین تا نقطه مصرف به طور مستمر تحت کنترل  دارد عنوان کرد: بر اساس آخرین استانداردهای ابلاغی، از ابتدای سال جاری 53 هزار و 12 مورد آزمون کدورت سنجی و 10 هزار و 412 مورد آزمون میکروبی و هتروتروف در مناطق شهری و روستایی استان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 53 هزار کدورت سنجی آب همدان/ مطلوبیت میکروبی 100 درصدی آب همدان

انجام 53 هزار کدورت سنجی آب همدان/ مطلوبیت میکروبی 100 درصدی آب همدان