مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-14سياسي

بلایی که شورای پنجم بر سر تهران آورد/آغاز رویکرد جهادی و خدمت محور


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه متاسفانه شورای پنجم یا شورای منصوب به اصلاح طلبان بلایی به سر این شهر آورده که باید به حال این شهر خون گریه کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره نگهداشت شهر طی 4 سال گذشته اظهارداشت: در بازدید های میدانی که از مناطق مختلف تهران  و سازمان های شهرداری در دو سه ماه گذشته داشتم با مسئله ای مواجه شدم  که به موجب  آن عقب افتادگی بسیار فاحش و روشن طی مدیریت اشتباه و عملکرد غلط شورای پنجم  را می توان مشاهده کرد.

وی افزود: متاسفانه شورای پنجم یا شورای منصوب به اصلاحطلبان بلایی به حال این شهر  آورده که باید به حال این شهر خون گریه کرد.

 اقراریان افزود: برای نمونه در موضوع پایانه شرق باید گفت پایانه ای که تقریبا آماده بهره برداری بوده در یک بی کفایتی و عدم مسئولیت پذیری و بی عرضگی  توسط مدیران و شورای اصلاحطلب، شاهد این هستیم  اموالش به سرقت رفته و با چالش های بسیار متنوعی مواجه شده است و متاسفانه ما همین مسئله را در اتوبوسرانی داریم.

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما باید این موضوع را به افکار عمومی مطرح کنیم که شورای قبل چه بلایی سر تهران آورد و این در شرایطی است که باید به افکار عمومی بیان شود در زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلایی که شورای پنجم بر سر تهران آورد/آغاز رویکرد جهادی و خدمت محور

بلایی که شورای پنجم بر سر تهران آورد/آغاز رویکرد جهادی و خدمت محور